غذای گربه ارزان | غذای سگ ارزان

در اینجا کلیه محصول هایی که شامل تخفیف هستند را می توانید مشاهده کنید.

لطفا قبل از خرید به توضیحات و تاریخ انقضاء محصولات دقت فرمایید.

امروزه افراد زیادی هستند که در خانه خود از سگ یا گربه نگهداری می‌کنند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید یا اینکه تازه علاقه مند به این کار شده‌اید خوب است با یک سری نکات حفظ و نگهداری از این حیوانات خانگی دوست داشتنی آشنا شوید. البته برای نگهداری از گربه و یا سگ مهم‌ترین موضوع، تغذیه این حیوانات است. غذای گربه یا سگ شما بیشترین سهم از هزینه های نگهداری یک حیوان را شامل می شود. برای همین شما باید بدانید چگونه غذای سگ ارزان و یا غذای گربه ارزان قیمت تهیه کنید. با ما همراه باشید.

تغذیه و مراقبت از سگ و گربه

کسانی که به پرورش این حیوانات خانگی می‌پردازند یا آن‌هایی که از سگ و گربه در منزل خود نگهداری می‌کنند به‌احتمال زیاد با هزینه زیادی در مورد غذای آن‌ها روبه رو هستند و اگر راهی باشد که بتوان غذای سگ و گربه ارزان تهیه کرد مطمئنا مشتاق آن خواهند شد. هر کدام از این حیوانات نیاز به برنامه غذایی خاص و ویژه‌ای دارند مخصوصاً در سنین مختلف مراقبت‌های ویژه‌ای از آن‌ها در بحث تغذیه نیاز است.

برای این کار باید از یک دامپزشک کمک گرفت و دامپزشک راهنمایی‌های لازم را با توجه به نژاد سگ و گربه در اختیارتان قرار خواهد داد. باید بدانید که در مورد تغذیه درست و اصولی این حیوانات خانگی عوامل زیادی تأثیر گذار هستند از سن و وزن گرفته تا قیمت غذای سگ و گربه و کیفیت آن. چون اگر غذای مناسبی را برای تغذیه آن‌ها در نظر نگیرید ممکن است این حیوانات دچار بیماری‌های مختلفی شوند و آن وقت است که به دردسر خواهید افتاد.

تهیه غذای گربه ارزان

برای تهیه غذای گربه ارزان قیمت، بهترین انتخاب این است که از غذاهایی که بسته بندی شده هستند استفاده کنید و همواره سعی کنید از خرید غذای باز و فله خودداری کنید. برای مثال برای گربه پشمالوی خود می‌توانید از غذاهای ارزان و مناسبی چون مئو، رفلکس، ترندلاین، فریسکیز و دورمئو استفاده کنید. زیرا غذای گربه ارزان قیمتی چون این غذاها دارای ویتامین‌ها و مواد ضروری لازم که نیاز است به بدن گربه شما برسد هستند. استفاده از این غذاهای آماده به بهبود عمل گوارش و دفع نیز کمک خواهد کرد.

تهیه غذای سگ ارزان

در مورد سگ‌ها هم می‌توانید از غذاهای ارزان قیمتی که در بسته بندی‌های مختلفی که در مغازه‌های پت شاپ، سوپر مارکت ها، پت شاپ های اینترنتی و کلینیک دامپزشکی وجود دارند، تهیه کنید. همچنین بیشتر افراد دوست دارند که در مورد سگ‌ها از غذاهای خانگی استفاده کنند. در این صورت تهیه غذای سگ ارزان برایشان تمام خواهد شد. البته در این خصوص باید توجه داشت که غذایی که به سگ به صورت غذای خانگی می‌دهیم از کیفیت لازم برخوردار باشد.

غذای سگ و گربه

تفاوت بین غذای گربه و سگ

استفاده از غذای سگ برای گربه‌ها می‌تواند مضر باشد پس از این کار اجتناب کنید. همچنین برعکسش نیز صدق می‌کند. چون بدن هر کدام از این حیوانات از سگ گرفته تا گربه دارای ساختار به خصوصی است و بنابر این نیاز به مواد غذایی خاص و ویژه‌ای دارد که پروتئین‌ها و ویتامین‌های لازم و ضروری را برای آن ساختار مربوطه تأمین کند. غذای سگ دارای مواد لازم برای بدن گربه نیست و همچنین غذای گربه هم این مواد لازم و ضروی را نمی‌تواند برای بدن سگ فراهم کند. همچنین سگ‌ها و گربه‌ها هر کدام زمان غذا خوردنشان فرق داد. گربه نیازمند به غذایی با پروتئین زیاد است. برای این که اطلاعات لازم در این خصوص را دریافت کنید می‌توانید با یک دامپزشک و یا متخصصین کلینیک‌های نگهداری از حیوانات کمک بگیرید.